Sunday, November 15, 2009

Sing for me my handphone!

Salam :)

Pagi2 da update blog, release tension jap lepas settle mengulang 1 chapter NDT, harap2 ingat la esok. Pls. Ada 24 jam lagi sebelum exam, aku nak gunakan sepenuh2 1 hari ni untuk study. Aku tak nak nanti mengomel cakap 'Susahhh, susahhh!' lps tu risaukan orang lain dengan omelan2 tu. At least bila aku dah berusaha, I'Allah apa yang aku jawab nanti setimpal la dengan apa yang aku belajar. Apa yang jadi lepas tu, kita tawakal.. :)

Tengah tak sedap hati, tak sedap badan. Biasalah lepas buat salah. Haih, seorang yang bernama Aqilah ni tak sah kalau tak tersilap cakap, tersilap langkah, tersilap jerit, tersilap jawab, tersilap paham. Tu la kot punca dia, tersilap paham. Sampai malam td tidur pun terkejut2 extra kronik sket. Siapa yang tau, tau la aku ni jenis tidur camne. Haha. Menakutkan orang lain sebab tidur tak lena. Hee. Hm, susah hati ni, sangat distracting. Yang boleh buat tenang ni cuma amik bau kat kain biru ni lah. Bau wangi.

Kalih tengok kiri roomate da siap packing, tgk katil aku, haha, takde apa pun yang tersusun. Sempat tak ni nak kemas dalam gap beberapa hari ni? Fiuh. I'Allah. Pernah je 2 semester lepas, petang nak gerak ke KLIA untuk China Trip aku start packing pagi tuh. 6-7 kali ulang turun blok sambil bawak beg plastik size jumbo jet, sampai China terus demam. Haha. Ni takpelah, kalau demam pun at least kat rumah. :)

Cuaca kat kolej mendung. Sesuai dengan mood. Mood nak tido, tergolek atas katil langsung takde, sebab dah buat janji nak study, semalam dah makan angin kembung baik punya, so hari ni kena extra struggle. Kalau tak, tak guna lah reward semalam. So, babai dulu untuk blog, hellooooooooo back at cha NDT!

p/s : After a longggggg time, semalam terngomong indo secara tak sengaja. Haha. Bila kena tegur hmmm rasa panas plak pipi, walau tak naik merah. Grr.

Ala, tiba2 lapar plak. Hee :)

Regards, Qila.

No comments:

Post a Comment

So, tell me what you think.