Tuesday, December 22, 2009

Confessions #1

Salam :|

Hmm. Lagi beberapa hari lagi nak mula semestar baru. Semester 8. Semester akhir. Preparation untuk bukak sem dah buat, daftar subjek untuk semester akhir. Agak berat sikit jam kredit semester ni, sebab nak patch up kesilapan2 semester2 lepas. Harap2 berjaya lah kesilapan2 tu di ganti. Kasi skrol nampak cantik sikit. Walaupun jam kredit lagi banyak dari kawan2, Alhamdulillah masih banyak jugak time free. Biasalah, pelajar Tahun Akhir sepatutnya cuma concentrate untuk FYP, tapi saya ni yang dari awal main-main, jadi macam ni lah. Orang lain ada hari free, saya kena pergi kelas jugak. Takpe, at least ada reason nak pergi lab. :)

Sembang dengan ibu, cakap yang semester ni rasa macam sangat fragile. Cuba buat satu silap, boleh buat semua benda yang saya usahakan selama ni hancur. Harapan nak grad dengan kawan-kawan, harapan nak buat parents saya bangga, harapan nak balas jasa orang yang banyak berbudi.. Saya harus extra careful untuk semester ini. Kena jaga diri, kena jaga pelajaran, kena jaga hati. I have been working hard (okay, mungkin tak se-hard mana but still.. ) for a degree, so I wont let myself buat main2 lagi. Fuhh. Dah siap pesan kat kawan2, kalau saya buat main2, bleter depan muka and ingat kan tentang silap saya yang satu tuh. Sure saya dengar cakap diorang hahah.

Yang saya nak sekarang adalah memakai robe warna biru bersama dengan orang2 tersayang. I'Allah.

Regards, Qila

No comments:

Post a Comment

So, tell me what you think.