Sunday, February 6, 2011

bam bam

Salam :)

Using that smiley, doesnt mean Im happy. Im very worried ni >:(

Im getting bam bam. I know when I wore my fav jeans it doesnt feel that loose like it used to. (or maybe sebab baru basuh so ketat skit?)

I worked so hard losing the kilos tapi it is soooo easy to get them back! Argh.

This week kena minum susu pagi and malam.

No more nasi. No moooooree.

Wish me luck and harapnya saya akan beristiqamah. Kalau x dinner I can save some moolah and spend it on the weekend. :D

Yes, weekend adalah motivasi.

Hari ni cirit birit God knows why. I saspek the telur sotong is the culprit. Sebab selama ni makan nasi kandar with ayam goreng I takde ape pun? Grrr. No more telur sotong!! :( The housemate bagi petua utk hilangkan cirit birit minum teh pekat tanpa gula. Well it works for me. Selepas 1 hari berulang alik ke toilet. Last sekali merasa camni adalah semasa di Jakarta. 2 minggu I diare oke. Pocari sweat pulak takde kat sini. *sigh*

p/s : hoping 4 bars of gas will last thru the week. Malas nya nak pegi isi minyak. Summo my ride is blocked.
p/s2 : hoping this week will be better thab the week before, InsyaAllah.
p/s3 : Praying for the Muslims at Egypt, moga diorang akan kembali tenang dan lebih rasional selepas apa yang berlaku. Amin

Regards, Qila

1 comment:

  1. Hai Qila, sudilah mampir ke blog saya...boleh kita story mori about our life

    ReplyDelete

So, tell me what you think.