Sunday, August 22, 2010

Boyfriend, you are one year older!!

Salam :)

First and foremost.. Happy birthday sayang!! Its ur 27th! Cliche sangat cakap dah tua kan? So Ill skip it okay? Hehehe. Semoga menjadi lebih matang dan tahun ni dikurniakan rezeki yang melimpah ruah (so boleh share hahhaha) oleh Allah SWT.. Saya sentiasa doakan awak berjaya dalam hidup dan sama2 menjadi anak yang boleh dibanggakan keluarga. Oke? Sayang awak banyak2!!!

Kedua, saya ingin memohon maaf sebab tak boleh nak celebrate birthday ni sama2 dengan awak disebabkan kekangan jarak dan waktu. Trust me, I want nothing more to wish you happy birthday face to face today. Tapi saya percaya akan ada lagi momen2 bahagia yang kita boleh share sama2, so kita tunggu waktu tu oke? Tunggu kehadiran abang Poslaju dan kalau awak terlepas abang tu, terpaksa awak bekerja keras sikit untuk amik token kasih sayang dan tanda ingatan dari saya dan keluarga di depot Poslaju. Heee.

Apa2 pun, saya mendoakan awak dan keluarga kesejahteraan dan kegembiraan sepanjang masa :) Juga sekali lagi mendoakan rezeki yang melimpah ruah untuk kita sama2. One year older, one year wiser.

We dont have much, but we know we got people who loves us, and we got each other. :)

Selamat Ulang Tahun, Sayang.

p/s : Calling free jangan la buat2 lupa pulak ye.. HEEEE :))

Regards, Qila

No comments:

Post a Comment

So, tell me what you think.