Friday, January 8, 2010

Lots of Love

Salam :)

Banyak benda jadi last 2-3 days. Ambil semua jadi pengajaran je laa. And tak buat lagi, I'Allah. I am so sorryy. :(

So my supervisor won GOLD in my university's Innovation Comp so sangat happpy for him and also proud as I was kinda with them while they're preparing the cube so yeaah. Cool.

Saya juga berjaya menderma darah selepas hampir 4 tahun bertangguh.. Masa matriks agak semangat tapi *sigh* tak cukup umur, and masa kat uni selalu ada hal so on so on so tak jadi. 2 hari lepas dengan sokongan teman2 saya berjaya menderma darah sebanyak 450ml. And yang paling meaningful, its actually for my BF sebab  I was thinking about him the whole time. Next time derma darah it will be on the name of my family. So yea. :)



You You You. Working. :)


Finish blood donating.


Suprise from him, my FAVVVVVVV. Tq a lot love. Putu piring. :)

Sangat seronok dapat makan putu semalam. Its not just because I love it, its because of the company I had while enjoying the kueh. Well makan kueh ni pun ada cerita behind it, but then, Ill keep it to myself. Because kalau cerita akan terjadilah seperti quote ini.



Haha. You would, really. I know I did. I fall hard. :)

Regards, Qila


No comments:

Post a Comment

So, tell me what you think.