Friday, January 29, 2010

Mana pi?

Salam :)

Wauu hari ni update blog awal. Semangat sangat hahahahah. So pic di bawah ini adalah gambar jari saya yang luka akibat nak bukak nat mould FYP saya pagi tadi. Alhamdulillah sample jadi tapi tak tau bole pakai ke tak, cari supervisor angkat dia takda, supervisor sendiri nampak kereta je haha. Salah saya jugak, tak buat appointment and stuffs. Dah lama tak jumpa ni aduyaii. So sambil2 pusing nat tu tak perasan jari dah berdarah, memang ketat pun nat tu and tak sepatutnya dibuka guna jari comelz ini haha. Nasib at the same time En Safwan merangkap technician lab datang and bagi tools untuk bukak nat tu. Kalau tak tak tau la apa pulak yang berdarah ha. Hee.

So sekarang terbukti FYP saya ni adalah hasil blood sweat and tears hahaha. Just nak habiskan cepat2. Sekarang saya tau saya tak mungkin boleh setel kan projek awal, tapi cuma nak projek siap ON TIME. Tu pun dah cukup Alhamdulillah. Bulan Ogos harus GRAD. WAJIB. Fuh. And the same goes to you Mohd Ajiji. Takde tapi2.


And this turtle over here is Derr, name given by Gee beberapa hari lepas. Dah dapat lama dah, tapi asyik panggil tertel je so baru hari tu dapat nama. Derrrrrrr hahaha. You can see Derr is trying to eat my dark chocolate, tapi tangan dia pendek so, sorryyy la yek. Dan saya memang melakukan semua aktiviti di atas katil seperti makan junkfood (nasi tak la.. hee), online, study, on the phone, sms and bergosip. Ini adalah kerana.. Sila scroll ke bawah :D


  • Meja kat luar membuatkan saya tak dapat sinyal untuk broadband Celcom. Kalau ada pun GPRS. Puas ke GPRS? Pastilah tak kan? Di bilik saya dapat 2-3 bar sinyal. Oke laa tuuu. Hee.
  • Sinyal untuk Maxis tak ada kat luar. Kerana number utama saya adalah 017, saya perlu memastikan Maxis sentiasa ada line. Line ada dalam bilik sahaja. Go figure.
  • Sinyal 3G ada dalam bilik. Memudahkan saya nak 3G dengan boipren dan adik saya :D
  • Notes dan buku2 semua tepi katil. Need I say more?
  • Senang kalau saya nak berehat, trus letak kepala atas bantal haha.
  • Dah terbiasa, 3 sem buat benda semua dalam bilik. Dan menjadikan saya seorang senior yang mereka bilang anti social kepada housemate2 nya. Tambah pulak dah jarang ada kat rumah. Balik2 mandi masuk bilik berkurung sampai pagi :D Sorry dik, bukan taknak bersosial dengan korang, korang pun senyap akak ni kena org approach dulu baru akak jadi hyper talkative ahaha.
Hmm dalam happy2 pun ada gak berita yang emm boleh saya cakap saya tak suka la. Nak buat macam mana, ketentuan Allah. Yang penting semua tahu letak duduk diri masing2. Dan ingat janji masing2. Tipu kalau cakap takde perasaan insecure. I mean things like feelings, hate, love, they can change. Tapi saya tahu, kalau terjadi lah benda2 yang tak diingini ni kat saya, saya insyaAllah akan dapat terima and look on the bright side of life, like I always do.

Saya masih dalam proses belajar menjadi orang yang lebih mature, bukan untuk orang lain jugak. Untuk diri sendiri dan orang2 tersayang :D

Till then,

Regards, Qila

p/s : getting worried, 3 smses, no replies. :(

No comments:

Post a Comment

So, tell me what you think.