Friday, January 1, 2010

Ucaptama seorang Aqila

Salam :)

Selamat 2010!

Pagi2 da bangun, sebab sepatutnya ada class @ 9 but then lecturer cancel and said next week baru betul2 start. Masuk lab 2-3 round, kacau2 manusia yang buat FYP sebab truly yours free sampai Isnin HAHA *gelak jahat* feeling weightless ni tapi I have to prepare for next week pulak lah. Bukan free suka2 okay! Hehe.

Semalam kaki bengkak sebab pagi full buat lab which requires physical work, dulu boleh la kasi group members tugas jugak, sekarang no more, I have to do it all by myself, dah la tak ada adik beradik yang sama supervisor so yea, all by myselffff *nyanyi sikit* haha. And stay sampai jam 3 kat lab, tunggu Has amik. Jalan2. Jam 9 baru sampai rumah, my feet memang bengkak, lenguh tak boleh cakap apa. Freshen up, online sekejap then terus out. Get msgs wishing Happy New Year, tapi cuma dibalas pagi tadi, sedar msgs masuk, tapi serious unable to reply. My eyes are glued dengan gam gajah. Thanx anyways for the wishes hehe loves loves.

Its weekend but I guess Ill spend it going over papers and finishing bersih2 bilik. Still ada 1 beg besar baju yang tak kemas masuk loker. Semak! No resolutions for this year, I guess I've stopped making resolutions a few years back sebab makin buat azam makin tak jadi realiti. So yea, living this year according to my rules, Ill do what I want, macam itu will be much, much easier. Bila the things tak jadi, Ill have only myself to blame, tak susahkan orang lain :)

I miss my family. Nak balik tapi I can't. The bffs wanted me to come home for CNY/mid sem, ada gossip hot yang memerlukan orang yang digossip kan itu menceritakan gossipnya sendiri, orang lain tak boleh. Macam kelam je angan2 nak balik, so I hope my suggestion for a web conference tu bukan main2, I seriously mean it if I can be there physically, I at least can be there electronically *err..* Serkap jarang, I am smelling a somekind of Majlis going on later this year.. Meriah2!!! Kena start saving for the bajus niiiiiiii. Owh something to look forward to, exciting! :))

Tahun ni banyak event will be going on, looking forward to everything. Sekarang berharap everything will be according to plan, no hiccups/bumps that can make me breakdown lagi or anything, mintak simpang! Especially in my studies, hope everything will be smooth sailing~ I can't wait for the Parents to see me in my robes :) Even thinking about it makes me feels like crying. Emo la Qila, haha.

Wishing everyone lotsa luck! 2010, lets make it the bestest yet. :)

Regards, Qila

No comments:

Post a Comment

So, tell me what you think.