Sunday, April 18, 2010

Foodie

Salam :)

Dah lama tak update. Malas sebnonye. Heheh. Tapi disebabkan Gee dah tanya pasal blog, saya mengambil keputusan untuk menulis sedikit malam ni cewahhh.

So lusa saya akan start exam final of the finals, meaning my last exams as a degree student, i'Allah.. and the exams will be until the 30th fiuh. Disambung dgn presentation untuk FYP on the 5-7th. And then, tamat sudah hidup sebagai pelajar Ijajah. Hee :D Altho saya tak sabar nak habiskan degree saya, saya tahu saya akan rindu saat2 belajar dan dengan kawan2. Standard laa kann :) Btw. mohon doanya ye, supaya exam2 terakhir ni akan berlalu dengan flying colours.. Tak lupa untuk sahabat2 dan mereka2 yang akan turut melalui exams, good luck, all the best :)

Ada plans after the xm/ presentation yang Im so looking forward to. Hee, rahsia lagi, nanti laa bila dah setel semua baru cakap yayyyy :) Btw, am getting the turtles after exams too *hope so lah*

Sekarang musin harum manis, rasa nak pos balik KT, but then tunggu ada masa betul2, baru pergi cari. Huff..

Report FYP dah submit, altho I know my SV takkan puas hati with it, but I just wanna get it over and done with. Syabas untuk kita berdua Gee. Truly sentiasa sama2 walau susah dan senang, sampai bila2 i'Allah :)

Tringin sgt2 makan ayam penyet.. :(

And sekarang Ill be eating nasi kandar macam makanan ruji. Sebab nanti balik KT dah tak jumpa. Lagipun iv been trying to deny that I actually love nasi kandar for all these years, sekarang tak lagi. Dengan sokongan Gee, I can eat nasi kandar for lunch and dinner! Breakfast melampau laa.. Anak mamak pun tak makan nasi kandar for breakfast kan? Ehe.

So there. Ade je yang missing ni. Nanti la add up.

Regards, Qila

No comments:

Post a Comment

So, tell me what you think.