Monday, April 26, 2010

Updates?

Salam :)
A lil update on yesterday and today okay? We start with yesterday, had a day out with the Gfs, plannya nak Jalan-jalan Perlis. Altho da blaja kat sini for almost 4 years, banyakk gila tempat yang saya tak sampai lagi. Tempat luar dari Perlis dah sampai, tapi, ni yang sekangkang kera ni ada je yang missing. Ehe. So semalam pergi laa ke Pusat Kecemerlangan Harum Manis (sangat bangga, mereka cemerlang sgt.. sobb, sobb), Taman Herba (tgk semua pokok sama, tapi nama je lain.. hmm), and the pergi Gua Kelam, was meaning to naik the train tapi suprise, suprise, TRAIN TAK BUKAK. Sejak bulan DISEMBER. Apekah? Watever laa I dah tawar hati. Dah la panas oke hari tu :(  <<--- okay ni adalah entri tak habis beberapa hari lepas malas nak tuka dates and so on and I am super malas nak type again so yeaaaa ni entri basi :D

So ini adalah entri untuk hari ni the 26th, okay. Hari ni start full force study *kononnya* tapi teringin nak upload pics berjalan merata Perlis hari tu. And guess what? I CANNOT TRANSFER THE PICS. Because why, I sendiri tak tahuuu. Dem betul2 rosak mood hari ni sampai tak boleh happy dengan Bf yang telah berjaya menamatkan exam terakhirnya dengan berjaya. Tiba2 monster jealous keluar pulak tapi sekejap je, then dah oke dah. Hee. So sekarang masalahnya adalah TAK BOLEH TRANSFER PICS. Harap2 dia wat hal kat laptop saya sahaja sebab setelah bertanya kepada kawan yang meminjam camera saya dia cakap oke jekkkk. Ish. Bikin saya susah hati. Dah la banyak nak pakai lepas ni huu IM SAD oke.

Makanya tiada pics jalan2 di Perlis selagi camera saya tak sihat, and talking bout this really ruins my mood sheeshh.

I think the Bf deserves a paragraph in my blog today berkaitan kejayaan nya menduduki exam TERAKHIR di unibersiti, tahniah, tahniah. So happy por yu my boypren congrets congrets. Dan mengetahui bahawa semua yang dibaca oleh dia masuk dalam final, saya sekali lagi sgt happy utk dia. Tak sia2 dia tak tdo malam sebelum exam utk study everything. Im glad, sbb saya rasa saya adalah salah satu punca dia kekurangan masa untuk study. Im selfish that way haih :( I wish for you all the best Bf, u deserve it. Sekrang concentrate on ur viva pulak :) wo ai ai ai ai ni!

Lately been spending A LOT of time dekat fast food joints. KFC especially. Salah satu sebab we can't stand the heat so we opted to the easiest solution, makan kat KFC, online kat KFC. Pernah in a week tu 3 days straight we eat KFC for lunch. I mean, tak pernah kot macam tu haih. And I think that is the reason for my weight gain yang terlampau ekstrim, sangat2 naik sekarang demmit. The weight gain attacks you around 2 or 3 weeks after that indulging moments so sekarang Aqilah, RASAKAN!! Masa makan tak hengat *sigh*. Well tak guna crying over KFC chicken, get ur ass moving and lose that weight, prontooooo. Already promised Gee, the nex time u see me (i mean after i come home HOME, and then we see each other) , ill be fitter. Fitter oke, not slimmer. Nah, saya bukan orang yang slim, dan takkan pernah jadi pun. Accepted it a longg time ago already hehe.

So yea, itu je kot? No pics, sila baca sebab2 di atas demz. I hate being like this. Ish.

Dan masih menunggu yang tersayang sampai ke rumah dengan selamat.

Regards, Qila

No comments:

Post a Comment

So, tell me what you think.