Wednesday, April 7, 2010

fuh.

Salam :)

Lokasi : Wang Ulu, Perlis

Baru lepas sudah laundry, sidai kain dan kemas meja selerak. Bereksesais selepas kenyang melantak nasi lemak dan teh ais kawww dengan Gee. Makan kul 830am, tapi smpai sekarang kenyang. Gilerk ahh hahha. So got nothing to do sebab like I said before, classes are over wuhuu and my FYP draft is with my SV, petang baru jumpa amik benda tu and betulkan the draft fiuhh. So sekarang rileks jap. JAP je huaa.

So dapat notification from Celcom abot my SV status in fb (yes I subscribe him haha) and dia cakap his Master student dah setel VIVA, and dapat MSc dah. Fuhh, tiba2 perut buat summersault. Ada kupu2. Sebab Ill be facing my VIVA around sebulan lagi, and there's a lot of what ifs in my mind. Fuhh. Im his only Degree student under him, and I really2 want to make him proud. Takut efforts tak cukup, tapi I have done my best. Yep.

Harap2 sebulan lagi dia akan update status fb dia dengan kata2 'Congrats to my degree student Aqilah Azman, have been awarded with B.Eng Materials Engineering' Aminnnnnn. Fuh. Pls lahhhhhhhhh saya mau GRAD!

Nak cari ketenangan, tapi tak tau kat mana. Haih.

Regards, Qila

No comments:

Post a Comment

So, tell me what you think.