Thursday, March 11, 2010

I can do this

Salam :|

Life sangat hectic sekarang. I know, I know, I probably been saying this thousand of times before, tapi ni hectic yang makan jiwa dan raga, mental dan fizikal. Its  not that saya tak biasa dengan keadaan sibuk, busy dan sewaktu dengannya, tapi this gotta be the worst. Juggling like 4-5 things at a time, makes me very2 tired. Dan tired tu cuma hilang kalau saya boleh spend time dengan orang2 yang buat saya happy. Teman2, boyfriend. Dalam erti kata lain, saya nak lebih banyak jam dalam satu haru, and make the day lasts longer than the night. Hehhe, berangan.

Dan bila sesuatu yang dibuat atas alasan untuk bersuka2, menjadi serius, it is not fun anymore. And bila fun tu hilang, I am physically dragging myself to do it. Dan bila terjadinya hal2 macam tu, tak mungkin cukup 100% effort yang saya kasi. So serves you right, when things dont go your way. :p

Saya ni adalah seorang yang simple. Apa yang anda janji, itu yang saya ingat. Anda janji have fun, jadi bila saya tak rasa fun, saya mengamuk lah. Saya tak berapa suka diatur. Nak atur2 boleh, asal saya rasa sesuai dengan jadual saya, saya silakan anda mengatur2. Tapi kalau dah mengganggu time saya rehat, bercinta dan membuat perkara yang lagi mustahak selain dari benda yang pada mulanya saya VOLUNTEER, that is just not right anymore. Saya ada hak nak pilih apa yang saya nak buat. Kan?

Playing tennis for the first time yesterday was niceee. Hahahaa. Kalah tie break 9-8 but then for first timer macam saya, agak membanggakan lah :D i likeeeeee. Nak main lagiiiii. Hahah.

Am seeing the SV today, fuhh. Kupu2 dalam perut. Tak tahu nak fikir apa. Insya Allah oke. Tu je la boleh cakap. Hmm.

The bf kat kedai seat, pasang seat baru for his event weekend ni. Wish I was there with him. I love seeing him in his element, doing his thing. Kerugian apabila tak dapat tgk dia in action this weekend sbb clash dgn basket ball. :( Yang penting selamat, tu je. Ada rezki boleh kami tgk kan? :)

Test akaun Jumaat ni. Adui. Bole mereng nii.. Huuu. I can do this I can do this I can do this I can do this I can do this. Hahaah.

Regards, Qila

No comments:

Post a Comment

So, tell me what you think.